Malatya:
Battalgazi Belediyesi Çağrı Merkezi Hizmetine Girdi
Battalgazi Belediyesi Çağrı Merkezi, vatandaşların hizmetine girdi.

Battalgazi Belediye Başkanı Selahattin Gürkan, vatandaşların şikayet ve memnuniyetlerini Battalgazi Belediyesi Çağrı Merkezi’nin 444 65 95 numaralı telefonuna bildirmelerini istedi. Başkan Gürkan, hizmete giren Çağrı Merkezi’nde incelemelerde bulundu. Burada vatandaşlardan gelen çağrılara da bakan Başkan Gürkan, "Çağrı merkezinde çalışan arkadaşlarımıza başarılar diliyorum. Vatandaşlarımıza böyle bir hizmeti sunmaktan mutluluk duyduğumu belirtmek isterim. 3 çağrıya bizzat ben baktım. Memnuniyet telefonlarının gelmesi bizleri sevindirmektedir. Halka hizmet hakka hizmet anlayışı desturuyla, kurumsal anlayışla hizmet vermek zorundayız. Çağrı merkezimize gelen şikayetlere anında müdahale edilecektir. Çağrı merkezimize gelen tüm çağrıları takip ediyoruz. Memnuniyetsizliği memnuniyete çevirmek adına çalışmalarımız devam etmektedir. Vatandaşlarımız her konuda çağrı merkezimiz olan 444 65 95 nolu telefonlarımıza her an ulaşabilir, şikayetlerini, önerilerini ve memnuniyetlerini bildirebilirler" diye konuştu.

Anahtar Kelimeler

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Yap Yeni Üyelik

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Başkan Çınar Yatırımları İnceledi

Haberi Oku