B3 vitamin hangi besinlerde bulunur?

B3 vitamini, çeşitli besinlerde bulunur. İşte B3 vitamini içeren bazı önemli besinler:

Şeyma Önal
ÖZEL HABER Şeyma Önal Tüm Haberleri

Et: Özellikle tavuk, hindi, dana eti ve sığır eti gibi çeşitli et çeşitleri B3 vitamini bakımından zengindir.

Balık: Somon, ton balığı, sardalya ve uskumru gibi yağlı balıklar B3 vitamini açısından zengindir.

Fındık ve Tohumlar: Fıstık, badem, ceviz, fındık ve ayçiçeği tohumu gibi fındık ve tohumlar iyi miktarda B3 vitamini içerir.

Tam Tahıllar: Buğday, arpa, yulaf ve pirinç gibi tam tahıllar, B3 vitamini içeren önemli kaynaklardır.

Süt ve Süt Ürünleri: Süt, peynir ve yoğurt gibi süt ürünleri B3 vitamini bakımından zengin besinlerdir.

Yeşil Sebzeler: Ispanak, brokoli, marul ve lahana gibi yeşil yapraklı sebzeler B3 vitamini içerir.

Meyveler: Avokado, muz ve incir gibi bazı meyveler de B3 vitamini içerir, ancak miktarları diğer kaynaklara göre daha azdır.

Dengeli bir beslenme programı oluşturarak, çeşitli bu besinlerden B3 vitamini alabilirsiniz. Bu sayede vücudunuzun B3 vitamini ihtiyacını karşılayabilir ve sağlığınızı destekleyebilirsiniz.

13 Şub 2024 - 11:49 - Yaşam

Mahreç  Şeyma Önal


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Yeni Malatya Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Yeni Malatya Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Yeni Malatya Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Yeni Malatya Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.