B3 vitamin hangi kuruyemişte bulunur?

B3 vitamini, kuruyemişlerde genellikle daha az miktarda bulunur ancak bazı kuruyemişler B3 vitamini içerebilir. İşte bazı kuruyemişler ve içerdikleri B3 vitamini miktarı:

Şeyma Önal
ÖZEL HABER Şeyma Önal Tüm Haberleri

B3 vitamini, kuruyemişlerde genellikle daha az miktarda bulunur ancak bazı kuruyemişler B3 vitamini içerebilir. İşte bazı kuruyemişler ve içerdikleri B3 vitamini miktarı:

Fıstık: Fıstık, B3 vitamini açısından önemli bir kaynaktır. 28 gram (bir avuç dolusu) fıstık yaklaşık olarak günlük B3 vitamini ihtiyacının küçük bir kısmını karşılayabilir.

Badem: Badem, B3 vitamini bakımından fıstığa benzer şekilde, günlük ihtiyacın küçük bir miktarını sağlayabilir.

Ceviz: Ceviz, B3 vitamini içeren diğer bir kuruyemiştir. Ancak, diğer kuruyemişlere kıyasla daha az miktarda bulunabilir.

Fındık: Fındık, B3 vitamini içeren bir diğer kuruyemiştir. Ancak, miktarı diğer kuruyemişlere kıyasla daha azdır.

Bunlar, B3 vitamini içeren bazı kuruyemişlerdir. Ancak, genel olarak kuruyemişler B3 vitamini açısından diğer gıdalara kıyasla daha düşük miktarlarda bulunur. Bu nedenle, B3 vitamini ihtiyacınızı karşılamak için özellikle et, balık, tavuk, süt ve süt ürünleri, tam tahıllar, yeşil yapraklı sebzeler gibi diğer besin kaynaklarını da dahil etmek önemlidir.

13 Şub 2024 - 12:32 - Yaşam

Mahreç  Şeyma Önal


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Yeni Malatya Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Yeni Malatya Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Yeni Malatya Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Yeni Malatya Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.